*【線上試聽‧請支持正版】*


【無法開啟時.用滑鼠右鍵.點內容.確定】



























 




*((Goodbye girl-再見女孩)(David Gates))*


All your life you've waited for love to come and stay


妳的一生 都在等待愛的到來與停留


And now that I have found you


今我找到了妳


You must not slip away妳可不能溜走


I know it`s hard believing the words you've heard before


我知道過去妳所聽過的諾言 讓人難以置信


But darling you must trust them this once more


但親愛的 這回妳得再相信一次


Because baby,goodbye doesn't mean forever


因為寶貝 再見並不是永遠


Let me tell you讓我告訴妳


Goodbye doesn't mean we'll never be together again


再見不表示我們將不再相聚


If you wake up and I'm not there


若妳醒來 而我不在身邊


I won't be long away我也不會走遠


Cause the things you do,my goodbye girl


只因妳所做的 我的女孩


Will bring me back to you


將帶領我回到妳身邊


I know you've been taken afraid to hurt again


我明白妳害怕再度受到傷害


You fight the love you feel for me instead of giving in


從我身上感受到的愛 你用抗拒代替了付出


Well, I can wait forever for helping to see


我可以永遠的等下去 讓妳明白


That I was meant for you and you for me


我對妳及妳對我的重要性


So remember goodbye doesn't mean forever


所以請記住 再見並不代表永遠


Let me tell you讓我告訴妳


Goodbye doesn't mean we'll never be together again


再見不表示我們將不再相聚


Though we maybe so far apart


雖然你我分隔兩地


You still would have my heart


妳仍擁有我的心


So forget your past,my goodbye girl


忘掉妳的過去 我的女孩


Cause now you're home at last


因為妳終於有個家了






arrow
arrow
    全站熱搜

    franco 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()