close
落葉的煩惱     唱:崔台青  
詞:佚 名        曲:佚 名


又是落葉的秋天到, 我覺得好煩惱,
見到落葉遍地飄, 不見你來到。
又是落葉的秋天到, 我覺得好煩惱,
見到落葉遍地飄, 急得心更跳。
唉!呀呀呀, 我要你早日來到,
唉!呀呀呀, 這樣等你我受不了。
唉!呀呀呀, 我要你早日來到,
啦啦啦,啦啦啦, 我要你早日來到。
 
唉!呀呀呀, 我要你早日來到,
唉!呀呀呀, 這樣等你我受不了。
唉!呀呀呀, 我要你早日來到,
啦啦啦,啦啦啦, 我要你早日來到。



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    franco 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()